Regulamin usług świadczonych przez dofinansowaniepup.pl
I. DEFINICJE
Użyte w niniejszym Regulaminie zwroty i definicje mają następujące znaczenie:
- „DOFINANSOWANIEPUP.PL” – oznacza firmę HASHTAGIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ NIP: 6351869815 telefon +32 444 99 99, e-mail: wniosek@dofinansowaniepup.pl
- „SERWIS” – oznacza serwis internetowy prowadzony przez „DOFINANSOWANIEPUP.PL w domenie „DOFINANSOWANIEPUP.PL;
- „KLIENT” – oznacza osobę fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych albo posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych i jednocześnie posiadającą zgodę przedstawiciela ustawowego na zawarcie Umowy i dokonywanie Zakupów, która dokonała ZAMÓWIENIA w sposób określony w niniejszym Regulaminie.
- „DANE OSOBOWE” – oznaczają zgromadzone w trakcie korespondencji i rozmów z KLIENTEM wszelkie informacje dotyczące KLIENTA;
- „POLITYKA PRYWATNOŚCI I COOKIES” – oznacza stosowane przez DOFINANSOWANIEPUP.PL zasady prywatności DANYCH OSBOWOYCH i przetwarzania plików typu „ciasteczka”;
- „ZAMÓWIENIE” – oznacza deklarację KLIENTA w zakresie skorzystania z oferty przedstawionej w SERWISIE dokonaną za pomocą formularzy umieszczonych w SERWISIE, mailowo na adres wniosek@dofinansowaniepup.pl lub telefonicznie na nr tel. +32 444 99 99;
- „DOKUMENTY O DOTACJE Z PUP” – oznacza dokumenty o dotacje na podjęcie działalności obowiązujące we wskazanym przez KLIENTA Urzędzie Pracy, tj. wniosek wraz z biznes planem i wszystkimi załącznikami o charakterze merytorycznym, w tym formularzem informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin normuje zasady i warunki korzystania z USŁUG oferowanych przez DOFINANSOWANIEPUP.PL;
- Zawartość SERWISU stanowi przedmiot praw wyłącznych DOFINANSOWANIEPUP.PL i jest chroniona przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa w tym prawo autorskie;
III. REALIZACJA USŁUG
1. Przygotowanie wniosku i biznes planu na zamówienie
- Usługa obejmuje WYŁĄCZNIE przygotowanie dokumentów o dotacje z PUP. Obejmuje również doradztwo dotyczące procedury ubiegania się o dotacje, w tym kompletowania wymaganych załączników formalnych (np. świadectw pracy, uprawnień zawodowych, zaświadczeń wymaganych przez dany PUP) oraz doradztwo w zakresie wyboru sprzętu do zakupu, form reklamy itp. NIE ponosimy odpowiedzialności za kwalifikację klienta do możliwości składania wniosku o dotację – klient powinien samodzielnie zweryfikować kwalifikację w odpowiednim urzędzie pracy. Usługa NIE obejmuje także sprawdzania terminów składania wniosków, składania wniosku oraz wsparcia w procesie rejestracji w urzędzie. Klient jest zobowiązany do samodzielnego wykonania tych czynności. Żadne z wyżej wymienionych czynności nie stanowi podstawy do zgłaszania roszczeń, w tym związanych z ewentualnym upływem terminów naboru.
- Po złożeniu ZAMÓWIENIA, na podany przez KLIENTA kontaktowy adres e-mail zostaje przesłana informacja o przyjęciu ZAMÓWIENIA, proponowany termin realizacji oraz informacje o cenie, sposobie rozliczenia i poszczególnych etapach realizacji;
- ZAMÓWIENIE zostaje skierowane do realizacji po potwierdzeniu przez KLIENTA, iż akceptuje przedstawiony mu w wiadomości e-mail tryb realizacji zlecenia, cenę i proponowany termin. Do tego momentu KLIENT może w każdym momencie wycofać się z ZAMÓWIENIA;
- KLIENT jest zobowiązany do niezbędnej współpracy przy wykonywaniu DOKUMENTÓW O DOTACJE Z PUP, tj. podejmowania niektórych kluczowych decyzji i udzielania niezbędnych informacji (np. wybór rzeczy, które planuje się zakupić z dotacji, określenie posiadanych kwalifikacji, doświadczenia zawodowego itp.);
- Płatność za usługę realizowana jest w dwóch częściach. Połowa płatna przelewem po przesłaniu KLIENTOWI zestawu pytań dotyczących planowanej działalności jako zadatek. Druga połowa płatna po dostarczeniu KLIENTOWI DOKUMENTÓW O DOTACJE Z PUP (lecz bez formularza de minimis). Formularz de minimis dosyłany jest po zaksięgowaniu drugiej wpłaty;
- DOKUMENTY O DOTACJE są dostarczane KLIENTOWI w wersji elektronicznej na podany przez niego adres e-mail;
- Czas realizacji usługi związanej z przygotowaniem DOKUMENTÓW O DOTACJE Z PUP wynosi zwykle 7-14 dni. Dokładny termin realizacji jest ustalany indywidualnie i zależy od ilości bieżących zleceń;
- Jeżeli po złożeniu przez KLIENTA ZAMÓWIENIA dostrzeżemy jakiekolwiek okoliczności, które uniemożliwiają lub znacznie obniżają prawdopodobieństwo przyznania dotacji na podjęcie działalności – zobowiązujemy się niezwłocznie poinformować go tym fakcie;
- W razie stwierdzenia jakichkolwiek braków, błędów lub wad w wykonanych DOKUMENTACH O DOTACJE Z PUP – zobowiązujemy się do ich usunięcia w ciągu do 2-dnia roboczego od momentu poinformowania nas o tym fakcie;
- Po przesłaniu do KLIENTA dokumentów w ostatecznej formie KLIENT zobowiązany jest do ich akceptacji lub przesłaniu uwag do 3 dni roboczych. Jeżeli klient nie prześlę odpowiedzi zwrotnej z góry uważa się, że wniosek jest w pełni zaakceptowany przez klienta.
- W przypadku odrzucenia DOKUMENTÓW O DOTACJE Z PUP z uwagi na błędy merytoryczne, leżące po naszej stronie, klient zobowiązany jest do dostarczenia dokumentacji/pisma otrzymanego z urzędu pracy poświadczającej o fakcie nieotrzymania dotacji z wyjaśnieniem. W takim przypadku zobowiązujemy się do poprawy wniosku, aby mógł zostać składany w naborze następnym. Poprawa wniosku nie podlega dodatkowej opłacie. Ewentualny zwrot maksymalnie 40% kwoty całości wniosku ustalany jest indywidualnie.
- W zakresie uchybień formalnych w DOKUMENTACH O DOTACJE Z PUP które skutkują odmowną decyzją ze strony Urzędu Pracy, a o których informowaliśmy klienta (np. nie doniesienie przez klienta odpowiedniej dokumentacji) nie podlegają zwrotowi kosztów.
- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie przez klienta decyzji z Urzędu Pracy świadczącej o odrzuceniu DOKUMENTÓW O DOTACJE Z PUP.
- Dane osobowe KLIENTA są przetwarzane wyłącznie w celach związanych bezpośrednio z wykonaniem USŁUGI (umieszczenie danych osobowych KLIENTA w obrębie dokumentów) i nie są później przetwarzane ani udostępniane stronom trzecim;
- DOFINANSOWANIEPUP.PL zastrzega sobie możliwość czasowego wstrzymania przyjmowania nowych ZAMÓWIEŃ;
- DOFINANSOWANIEPUP.PL zastrzega sobie możliwość odrzucania danego ZAMÓWIENIA w przypadku, gdy te powoduje ono bezpośredni konflikt interesów lub istnieje duże prawdopodobieństwo, iż w ramach planowanej przez KLIENTA działalności zostanie złamane prawo;
2. Usługa sprawdzenia wniosku i biznes planu
- USŁUGA obejmuje sprawdzenie DOKUMENTÓW O DOTACJE Z PUP przygotowanych przez KLIENTA pod względem formalnym i merytorycznym. W ramach usługi na przesłanych przez KLIENTA dokumentach nanosimy komentarze wskazujące błędy i braki dotyczące poszczególnych akapitów. Jeżeli KLIENT dostarczy nam DOKUMENTY O DOTACJE Z PUP w formacie nieedytowalnym (obrazy JPG, dokumenty PDF itp.) – komentarze przygotowujemy w odrębnym dokumencie.
- Po złożeniu ZAMÓWIENIA, na podany przez KLIENTA kontaktowy adres e-mail zostaje przesłana informacja o przyjęciu ZAMÓWIENIA, metodzie płatności i zasadach realizacji ZAMÓWIENIA;
- ZAMÓWIENIE zostaje skierowane do realizacji po dokonaniu płatności i przesłaniu na adres wniosek@dofinansowaniepup.pl. DOKUMENTÓW O DOTACJE Z PUP do sprawdzenia.
- Sprawdzone DOKUMENTY O DOTACJE są dostarczane KLIENTOWI w wersji elektronicznej na podany przez niego adres e-mail;
- Czas realizacji USŁUGI związanej ze sprawdzeniem (nie sporządzeniem) DOKUMENTÓW O DOTACJE Z PUP wynosi maksymalnie 3 dni robocze. Czas realizacji liczy się od momentu podjęcia ZAMÓWIENIA – do odesłania sprawdzonych dokumentów na adres e-mail KLIENTA; Przykład: Klient złożył zamówienie na sprawdzenie dokumentów we wtorek a w środę dokonał płatności i przesłał dokumenty do sprawdzenia. Tym samym sprawdzone dokumenty zostaną odesłane najpóźniej w piątek.
- Dane osobowe KLIENTA i zawartość DOKUMENTÓW O DOTACJE Z PUP są przetwarzane wyłącznie w celach związanych bezpośrednio z wykonaniem USŁUGI i nie są później wykorzystywane, przechowywane ani udostępniane stronom postronnym;
- DOFINANSOWANIEPUP.PL zastrzega sobie możliwość czasowego wstrzymania przyjmowania nowych ZAMÓWIEŃ;
- DOFINANSOWANIEPUP.PL zastrzega sobie możliwość odrzucania danego ZAMÓWIENIA w przypadku, gdy te powoduje ono bezpośredni konflikt interesów lub istnieje duże prawdopodobieństwo, iż w ramach planowanej przez KLIENTA działalności zostanie złamane prawo;