})(window,document,'script','dataLayer','GTM-W974NWP4');

Regulamin usług świadczonych przez dofinansowaniepup.pl

I. DEFINICJE

Użyte w niniejszym Regulaminie zwroty i definicje mają następujące znaczenie:

    • DOFINANSOWANIEPUP.PL – oznacza firmę HASHTAGIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ NIP: 6351869815  telefon +32 444 99 99, e-mail: wniosek@dofinansowaniepup.pl
    • SERWIS” – oznacza serwis internetowy prowadzony przez „DOFINANSOWANIEPUP.PL w domenie „DOFINANSOWANIEPUP.PL;
    • KLIENT” – oznacza osobę fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych albo posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych i jednocześnie posiadającą zgodę przedstawiciela ustawowego na zawarcie Umowy i dokonywanie Zakupów, która dokonała ZAMÓWIENIA w sposób określony w niniejszym Regulaminie.
    • DANE OSOBOWE” – oznaczają zgromadzone w trakcie korespondencji i rozmów z KLIENTEM wszelkie informacje dotyczące KLIENTA;
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI I COOKIES” – oznacza stosowane przez DOFINANSOWANIEPUP.PL zasady prywatności DANYCH OSBOWOYCH i przetwarzania plików typu „ciasteczka”;
    • ZAMÓWIENIE” – oznacza deklarację KLIENTA w zakresie skorzystania z oferty przedstawionej w SERWISIE dokonaną za pomocą formularzy umieszczonych w SERWISIE, mailowo na adres wniosek@dofinansowaniepup.pl lub telefonicznie na nr tel. +32 444 99 99;
    • WNIOSEK” – oznacza dokumenty o dotacje na podjęcie działalności obowiązujące we wskazanym przez KLIENTA Urzędzie Pracy lub innej instytucji, tj. wniosek wraz z biznes planem i wszystkimi załącznikami o charakterze merytorycznym, w tym formularzem informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE 

      • Niniejszy Regulamin normuje zasady i warunki korzystania z USŁUG oferowanych przez DOFINANSOWANIEPUP.PL;
      • Zawartość SERWISU stanowi przedmiot praw wyłącznych DOFINANSOWANIEPUP.PL i jest chroniona przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa w tym prawo autorskie;

    III. REALIZACJA USŁUG

    1. Przygotowanie wniosku i biznes planu na zamówienie

      1. Usługa obejmuje WYŁĄCZNIE  przygotowanie dokumentów o dotacje. Obejmuje również doradztwo dotyczące procedury ubiegania się o dotacje, w tym kompletowania wymaganych załączników formalnych (np. świadectw pracy, uprawnień zawodowych, zaświadczeń wymaganych przez dany PUP) oraz doradztwo w zakresie wyboru sprzętu do zakupu, form reklamy itp. NIE ponosimy odpowiedzialności za kwalifikację klienta do możliwości składania wniosku o dotację – klient powinien samodzielnie zweryfikować kwalifikację w odpowiednim urzędzie pracy lub innej instytucji. Usługa NIE obejmuje także sprawdzania terminów składania wniosków, składania wniosku oraz wsparcia w procesie rejestracji w urzędzie. Klient jest zobowiązany do samodzielnego wykonania tych czynności. Żadne z wyżej wymienionych czynności nie stanowi podstawy do zgłaszania roszczeń, w tym związanych z ewentualnym upływem terminów naboru.
      2. DOFINANSOWANIEPUP.PL nie bierze odpowiedzialności za zmiany w regulaminach, zabezpieczeniach i innych dokumentach lub sytuacjach, które mogą mieć wpływ na kwalifikowalność lub możliwość składania wniosku przez KLIENTA. Klient zobowiązuje się do uregulowania wszelkich należności związanych z usługami świadczonymi przez DOFINANSOWANIEPUP.PL, niezależnie od zaistniałych zmian, które mogą uniemożliwić złożenie wniosku lub wpływać na jego rozliczenie.
      3. Po złożeniu ZAMÓWIENIA, na podany przez KLIENTA kontaktowy adres e-mail zostaje przesłana informacja o przyjęciu ZAMÓWIENIA, proponowany termin realizacji oraz informacje o cenie, sposobie rozliczenia i poszczególnych etapach realizacji;
      4. ZAMÓWIENIE zostaje skierowane do realizacji po potwierdzeniu przez KLIENTA, iż akceptuje przedstawiony mu w wiadomości e-mail tryb realizacji zlecenia, cenę i proponowany termin. Do tego momentu KLIENT może w każdym momencie wycofać się z ZAMÓWIENIA;
      5. KLIENT jest zobowiązany do niezbędnej współpracy przy wykonywaniu WNIOSKU, tj. podejmowania niektórych kluczowych decyzji i udzielania niezbędnych informacji (np. wybór rzeczy, które planuje się zakupić z dotacji, określenie posiadanych kwalifikacji, doświadczenia zawodowego itp.);
      6. Płatność za usługę realizowana jest w dwóch częściach. Połowa płatna przelewem po przesłaniu KLIENTOWI zestawu pytań dotyczących planowanej działalności jako zadatek. Druga połowa płatna po dostarczeniu KLIENTOWI WNIOSKU (lecz bez formularza de minimis). Formularz de minimis dosyłany jest po zaksięgowaniu drugiej wpłaty;
      7. DOKUMENTY O DOTACJE są dostarczane KLIENTOWI w wersji elektronicznej na podany przez niego adres e-mail;
      8. Czas realizacji usługi związanej z przygotowaniem WNIOSKU  wynosi zwykle 7-14 dni. Dokładny termin realizacji jest ustalany indywidualnie i zależy od ilości bieżących zleceń. Niemniej jednak zarówno KLIENT jak i DOFINANSOWANIEPUP.PL zobowiązują się do nieprzekraczania ilości dni 14 w przygotowanym zleceniu. Przekroczenie terminu realizacji może skutkować dodatkowymi opłatami.
      9. Klient ma możliwość wniesienia do trzech większych poprawek we wniosku, pod warunkiem, że zmiany te nie wpłyną znacząco na całość przygotowanej dokumentacji. W przypadku przekroczenia tej liczby poprawek lub zgłoszenia zmian wymagających modyfikacji większej części wniosku, zostaną naliczone dodatkowe opłaty.
      10. Jeżeli po złożeniu przez KLIENTA ZAMÓWIENIA dostrzeżemy jakiekolwiek okoliczności, które uniemożliwiają lub znacznie obniżają prawdopodobieństwo przyznania dotacji na podjęcie działalności – zobowiązujemy się niezwłocznie poinformować go tym fakcie;
      11. W razie stwierdzenia jakichkolwiek braków, błędów lub wad w wykonanych WNIOSKU – zobowiązujemy się do ich usunięcia w ciągu do 2-dnia roboczego od momentu poinformowania nas o tym fakcie;
      12. Po przesłaniu do KLIENTA dokumentów w ostatecznej formie KLIENT zobowiązany jest do ich akceptacji lub przesłaniu uwag do 3 dni roboczych. Jeżeli klient nie prześlę odpowiedzi zwrotnej z góry uważa się, że wniosek jest w pełni zaakceptowany przez klienta. 
      13. W przypadku odrzucenia WNIOSKU z uwagi na błędy merytoryczne, leżące po naszej stronie, klient zobowiązany jest do dostarczenia dokumentacji/pisma otrzymanego z urzędu pracy lub innej instytucji poświadczającej o fakcie nieotrzymania dotacji z wyjaśnieniem. W takim przypadku zobowiązujemy się do poprawy wniosku, aby mógł zostać składany w naborze następnym. Poprawa wniosku nie podlega dodatkowej opłacie. Ewentualny zwrot maksymalnie 40% kwoty całości wniosku ustalany jest indywidualnie.
      14. W zakresie uchybień formalnych we WNIOSKU, które skutkują odmowną decyzją ze strony Urzędu Pracy lub innej instytucji, a o których informowaliśmy klienta (np. nie doniesienie przez klienta odpowiedniej dokumentacji) nie podlegają zwrotowi kosztów.
      15. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie przez klienta decyzji z Urzędu Pracy lub innej instytucji świadczącej o odrzuceniu WNIOSKU.
      16. Dane osobowe KLIENTA są przetwarzane wyłącznie w celach związanych bezpośrednio z wykonaniem USŁUGI (umieszczenie danych osobowych KLIENTA w obrębie dokumentów) i nie są później przetwarzane ani udostępniane stronom trzecim;
      17. DOFINANSOWANIEPUP.PL zastrzega sobie możliwość czasowego wstrzymania przyjmowania nowych ZAMÓWIEŃ;
      18. DOFINANSOWANIEPUP.PL zastrzega sobie możliwość odrzucania danego ZAMÓWIENIA w przypadku, gdy te powoduje ono bezpośredni konflikt interesów lub istnieje duże prawdopodobieństwo, iż w ramach planowanej przez KLIENTA działalności zostanie złamane prawo;

    2. Usługa sprawdzenia wniosku i biznes planu

      1. USŁUGA obejmuje sprawdzenie WNIOSKU przygotowanych przez KLIENTA pod względem formalnym i merytorycznym. W ramach usługi na przesłanych przez KLIENTA dokumentach nanosimy komentarze wskazujące błędy i braki dotyczące poszczególnych akapitów. Jeżeli KLIENT dostarczy nam WNIOSEK w formacie nieedytowalnym (obrazy JPG, dokumenty PDF itp.) – komentarze przygotowujemy w odrębnym dokumencie.
      2. Po złożeniu ZAMÓWIENIA, na podany przez KLIENTA kontaktowy adres e-mail zostaje przesłana informacja o przyjęciu ZAMÓWIENIA, metodzie płatności i zasadach realizacji ZAMÓWIENIA;
      3. ZAMÓWIENIE zostaje skierowane do realizacji po dokonaniu płatności i przesłaniu na adres wniosek@dofinansowaniepup.pl WNIOSKU do sprawdzenia.
      4. Sprawdzony WNIOSEK jest dostarczany KLIENTOWI w wersji elektronicznej na podany przez niego adres e-mail;
      5. Czas realizacji USŁUGI związanej ze sprawdzeniem (nie sporządzeniem) WNIOSKU  wynosi około 5 dni roboczych. Czas realizacji liczy się od momentu podjęcia ZAMÓWIENIA – do odesłania sprawdzonych dokumentów na adres e-mail KLIENTA; Przykład: Klient złożył zamówienie na sprawdzenie dokumentów we wtorek a w środę dokonał płatności i przesłał dokumenty do sprawdzenia. Tym samym sprawdzone dokumenty zostaną odesłane najpóźniej w piątek.
      6. Dane osobowe KLIENTA i zawartość WNIOSKU są przetwarzane wyłącznie w celach związanych bezpośrednio z wykonaniem USŁUGI i nie są później wykorzystywane, przechowywane ani udostępniane stronom postronnym;
      7. DOFINANSOWANIEPUP.PL zastrzega sobie możliwość czasowego wstrzymania przyjmowania nowych ZAMÓWIEŃ;
      8. DOFINANSOWANIEPUP.PL zastrzega sobie możliwość odrzucania danego ZAMÓWIENIA w przypadku, gdy te powoduje ono bezpośredni konflikt interesów lub istnieje duże prawdopodobieństwo, iż w ramach planowanej przez KLIENTA działalności zostanie złamane prawo;
    1. 3. Zakończenie współpracy i rezygnacja

      1. W przypadku rezygnacji z usługi przez Zamawiającego po rozpoczęciu prac nad wnioskiem, Zamawiający zobowiązany jest do uiszczenia pełnej kwoty wynagrodzenia. Za rozpoczęcie prac uważa się moment faktycznego przystąpienia do sporządzania wniosku, a nie jedynie wpłatę zadatku. Obowiązek zapłaty dotyczy również sytuacji, w której Zamawiający zrezygnuje ze złożenia wniosku ponieważ ono nie jest przedmiotem realizacji usługi.

      2. Rezygnacja z usługi po rozpoczęciu lub w trakcie jej realizacji, w tym zmiana rodzaju wniosku, nie zwalnia Zamawiającego z obowiązku zapłaty za pierwotnie wybraną usługę​​.

    Regulamin obowiązujący każdego klienta, który rozpoczął z nami współpracę znajduje się TUTAJ.